الأقسام الرئيسية

إيه الحل ؟!!!


منذ سبع سنوات حدث هذا .
.
.
.
.
مدير شركه قال للسكرتيره :

جهزي نفسك في سفريه وهنقعد اسبوع....
إتصلت بجوزها قالت له :

أنا عندي سفريه وهغيب أسبوع ابقي خلي بالك من البيت !
جوزها اتصل بحبيته قالها :

أيوة ياروحي أخيراً هفضل جنبك اسبوع بحاله لوحدنا !


حبيبته بتشتغل داده
اتصلت بالطفل قالت له :معلش ياقلبي انا عندي ظروف وإحتمال اغيب عنك اسبوع !
الطفل اتصل بوالده اللي هو اساسا مدير الشركه وقاله

بابا انا الداده بتاعتي هتغيب اسبوع وانا محتاجلك معايا


والده اتصل بالسكرتيره قالها معلش الغي السفريه
اتصلت بجوزها قالت له :


السفريه اتلغت وانا مش مسافره

اتصل بحبيبته قالها :

معلش ياروحي الوليه قعدت ومش هتسافر


اتصلت بالطفل وقالت له :

أيوة ياقلبي خلاص انا مش هسيبك


اتصل بأبوه وقاله :

خلاص يابابا سافر أنت الداده هتقعد معايا

اتصل بالسكرتيره قالها خلاص احنا هنسافر!!

أتصلت بزوجها وقالت له :
آسفة يا حبيبى السفرية رجعت تانى
؟
؟
؟
؟
وحتى تلك اللحظة لا أحد يعلم هل رحلة السفر تمت أم لم تتم ولم يسافروا ؟؟



منقول




كتابة / معتز الأدميرى










 

2 التعليقات:

ههههههههههههههههههههههههههههه جاااااااااااامدة جدااا تسلم يا غالى وبالمناسبة كلمة ايه الحل كانوا بيقولها ايام الامتحانات السنة اللى فاتت زى اليومين دول بس للأسف وسائل الاعلام حولت الكلمة من اي الحل اى الحل إلى ارحل ارحل .... ورحل المسكين

هههههههههههههههههههههههههههه جامدة جدا جدا يا طاهر

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More