الأقسام الرئيسية

كفاية كلام



هو أنا فى كلمة بتتقال كتيييير بس أغلب اللى بيقولوها ميعرفوش معناها الحقيقى باللغة
العربية الفصحى وهى كانت تُقال فى مجلش الشعب قديماً وهى بمعنى أرفض أو أحتج
لكن دعونا من تلك الكلمة ولكن هذا الفيديو غريب وعجيب حقاً

ولعلمكم أنا لست حاقد على نشئة هذا الصغير


وأو رافض لما ينتظره هذا الصغير من مستقبل باهر - إن شاء الله -
ولكن


أن يصل إلى أن يتم تقبيل يده فقط لأنه بن ولى العهد !!!


ومن يقبل يده أكابر دولته يسعون لتقبيل يده ؟!!!!
ولكنى لم أتمالك نفسى فكتبت تلك الخاطرة الإرتجالية
............................................................................................................



وكفاية كلام


نرفض أن نحيا سادة كرام


حرية ؟!!!
.. ده كلام أفلام
عبودية ؟!!!
.. بإيدينا بنصنعها قوام

فرعونَّا لسه صغير


وسموّه بيمارس كل المهام
فين الثوار فين الرجالة فين الإعلام


كل دى تشريفة علنية


طب ده أسمه كلام


وتقبيل الأيدى !!!


مش تقريباً .... حاجة حرام


ولا أنا دينى كان حاجة غير الإسلام


وياويلك ياللى تستنكر هذا الفيديو


تبقى أكيد مجنون زيى وبتقول أى كلام


ياااااه نسيتونى أروح شغلى


ياااااه أنا كده هتأخر


ياااااه ده مديرى هيرفضنى


ياااااه ده انا هاخد جزا أو خصم


لااااااا ده أنا لازم أبوس ايده


وده طب ده أسمه كلام !!!!


يلا سلام

3 التعليقات:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جميلة موت على فكرة يامعتز القصيدة
بس ده ولى عهد المغرب على فكرة بس بزمتك مكنش عاوز يلعب معاهم سواء الاطفال او الحيوانات

أيوة يا حبيب قلبى
معاك والله أكيد طفولته مش عايشها زى الأطفال العادية
ومش بيلعب معاهم
لكن متخفش
لما يكبر ويبقى ولى العهد ويمسك الدولة كلها مش هيبطل لعب سؤاء ف المسموح أو غير المسموح

وميرسى على مرورك الطيب الجميل وده بس من زوقك

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More